Kepak eh


Aritok dah 23 ramadhan, sik lamak gik raya. And aku agik bertungkus lumus nak ngabis biskut order kawan2 ku this week. Plan aku tek this weekend aku dah sik molah biskut agik, nak concentrate nunuk kek jak. Wondering if I can do that..huhuhuhu...it's been a week of not having enough sleep for me, rasa cam zombie jak..hehee...adohhh...palak ku angol, mata ku berangat sik cukup tido. Aku paling bencik driving dalam keadaan lemah lintuk. Kedak pagi tadik, kotan dimbak ku ngantok gilak, sikit gik nak accident dengan lori panjang yg besar itu. Alhamdulillah, nasib bait sik da apa2 berlaku. Dimbak beliang lekak ya, alu celang bigik mata ku.

Next, nak carik bunga gik. Dah 3 tahun sik da meli bunga k raya, so this year mak dah nanyak, bila gik nak meli bunga. Aku sik susah nak meli bunga, kedong keday nenek ku ada..hehehe...(I wish...). Dah bertahun aku nang meli bunga dr Aden House of flowers di Padungan ya, sampai mak aku dah sik mandang agik bunga dr Katai or nok dr India street ya..ukan jak bunyi sombong tapi bunga di sia nang kacak lah.

Comments

Popular posts from this blog

Bahasa Melano Balingian

oooo En Haris......Izzah............Ombak Rindu

Thoughts and rambles