Miri Trip 16 - 18 Julai 2010





Tok la some of the pictures sempat ku ambik k camera adikku riya, it's a mini reunion dengan batch DSS ITMCS dari zaman super duper senior mid 80's. Akulah yang paling junior siya, dari batch January '88. Nang best bertemu dengan sidaknya, leput2 tetak, tergisin2 jak nengar cerita daknya zaman kenak orientate dolok. Paling best bila kamek org semua berlagu "those were the days"..adoh!..piluk jak rasa ati bila berlagu ya. Tang sik rami jak upa kamek orang riya, dalam 10 orang jak datang, aku mun ekot siklah dalam senarai asal ya sebenarnya tapi kedong tek daknya molah di Miri, aku sik akan nulak peluang ke Miri. But anyway, it was fun that night, sengak2nyawa berkaraoke, the best one was bila Kak Senek ngembak lagu Iban, nda gempang (gialah bunyi tajuk nya).

Gambar nok atas sekali yg sengaja diletak ajak, kedong aku tok suka ke beach, ya gambar Esplanade rah Luak Bay,..insyallah next trip aku balit Miri ujung tahun tok aku akan lepak or maybe peknek dgn kawan2 or kazen2 ku. Rindunya aku dengan Miri eh...Nostalgia..aih!..nak pa yg dinostalgia aku sebenarnya...hehehe..Miri kah hal mini reunion ya.

Wateva lak nak, sukati aku, blog aku bah...waaaaaaaaaaaaaa...lawaaaaaaaaaaaaaaaa...

Comments

Popular posts from this blog

Bahasa Melano Balingian

oooo En Haris......Izzah............Ombak Rindu

Thoughts and rambles