Monday yang sik biru...katanya


Asssalamualaikum dear blog,

First of all, nak madah ajak sik ada istilah Monday blues.  Any other day can be blues to you if you perceive so.  Its all in the mind tek nak....

Bila dah malas ataupun dah sik ada idea agik nak berblog last2 berugak segala macam dalam internet tok..hahaha...and I found this...dalam jenaka tersirat maksudnya..apa kata org tek..mun paham bisa nak?...
 
Apa2 pun I have been so busy this past month, malas nak madah kata orang. Suffice to say 2014 has not been kind to me but am thankful I can still cope with all the struggle so far. Hanya Allah yang maha mengetahui.


 
Malas nak ngerepak panjang, setiap apa yang berlaku ada hikmahnya.  Till then, have a nice week ahead my dear blog.  

Comments

Popular posts from this blog

Bahasa Melano Balingian

oooo En Haris......Izzah............Ombak Rindu

Thoughts and rambles