Saja-saja je

Seketika itu...

Hadirmu hanya seketika
Tika aku mula terbuai dalam buih-buih cinta yang mula mekar
Tersentap aku oleh tingkahmu yang mula berubah
Aku resah dan kebingungan
Mengapa kebahagiaan itu cuma seketika ku kecapi

Namun aku pasrah
Andai ini akhirnya cerita cinta kita
Biarpun seketika ku kecapi limpah kasih sayangmu
Aku redha...............

Sesungguhnya aku sempat menikmati bahagianya perasaan
bila disayangi dan dicintai sayang
Apakan daya.....
Aku sekadar insan yang lemah
Ku mohon kekuatanmu Ya Allah!
Pasti ada cahaya harapan untukku

Puisi ini khas untuk adik-adikku KE, moga kalian berbahagia hendaknya and I just want to share this with both of you. Jodoh dan maut telah ditentukan. Andai kalian ditakdirkan untuk bersama, berbahagialah hendaknya. Andai tidak, bersabar dan redhai takdir yang telah ditentukanNYA.

Comments

Popular posts from this blog

Bahasa Melano Balingian

oooo En Haris......Izzah............Ombak Rindu

Thoughts and rambles