Akademi Fantasia

After a couple of weeks, finally I did watch the 6th concert but in between the concert I was missing...entahla, rasanya AF dah ilang magik...the thing is, it can't glue me to my seats anymore...sakit ati pun ada juak nanga..I watched it too because of Rosma & Khai's wedding. Of course, maybe to some sik perlu daknya nak bersanding dpn tb or masa konsert AF, but because of AF dak duak bertemu..I can still remember those days when reality tv were still new to the Malaysian public. Personally, AF1 till AF3 was the best. The peak to me was during AF3, the whole nation plus Brunei were smitten by Mawi. The rest is history of course. Oh well, let bygone be bygone. (sigh!!)

Me?...I was or rather a group of us were hooked on to this couple, Felix and Akma. That was how Jiwang United was born. I could still remember Concert 7 when she sang Bertakhta di Hati (os Faradhiya) together with Felix...ouch, brought me goose bumps then and will always bring a smile to my face. I love this couple, then. Gila nak?...hehehehhe..entahla...but something did happen then (aku rasa la..) kuch kuch hota hai...

Comments

cekputeh said…
adaaaaa...kuch kuch hota hai..

Tapi tak mau la di sandingkan mcm K&R tu...ish..ish..

*kot ada jodoh, kan Kak Ann kan...

JU tetap di hati! hehe
RinnTis said…
huhu kak ann!! lamanya tak dengar berita :) amboi.. JU pun pakat jadi bloggers la ni! saya tak reti sangat blogspot ngan blogdrive ni.. selalunya saya update kat yahoo360 ngan multiply saja.

http://blog.360.yahoo.com/sure_fine_whateverr

http://novelcinta.multiply.com

sure fine whatever
rinn
Nur68 said…
Alloooooooooooooooo Jiwangans....makin rindu la nak jumpa korang ni....

CP, a'ah kan, mmg ada kuch kuch hota hai....p adala kan org2 itu asyik main libas2 je, cover line la kunun...kekekekkekek...manalah tau ada jodoh di antaranya..heheheheh bak kata pepatah, ikan di laut asam di darat, di dlm kuali bertemu jua...(tgh garu pala ni, relevant lgi ke?...kuikuikui)

Kak Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........mmg lama sgt menyepikan diri, bertapa dek oii..bertapa sampai siap dah blog ku ini....teruja tgk Liza, CP dan Suh berblogging2 segalak....itulah dia, kepingin la jugak nak memblogging ni...

mai le kite berblogging beramai2...

Hugs to both of you....

Popular posts from this blog

Bahasa Melano Balingian

oooo En Haris......Izzah............Ombak Rindu

Thoughts and rambles